Časté chyby, ktorých sa dopúšťame pri chudnutí

Nie v každom prípade idú nadbytočné kilá dolu ľahkým spôsobom, nakoľko nemáme všetci rovnaký metabolizmus a ovplyvňujú nás rôzne faktory. O to ťažšie to majú obézni ľudia, ktorí aj napriek snahe schudnúť nemôžu dosahovať výsledky, aké by vzhľadom k prísnej diéte chceli dosiahnuť. V týchto prípadoch okrem zdravšej stravy a pravidelnej fyzickej aktivity môže efektívne pomôcť sibutramin. Ale ako som naznačil, dôležité je dbať aj na iné faktory a venovať pozornosť takisto upravenému jedálničku a pravidelnému pohybu. Pozrime sa preto spoločne na „maličkosti“ a časté chyby, ktoré sa podpisujú pod neefektívne výsledky chudnutia, nakoľko sa ich dopúšťame viacerí, či už chceme zhodiť dve kilá alebo pomerne viac.

ovesná kaše

Príjem sacharidov v nesprávnom čase, a to najmä po cvičení. Potraviny s vyšším obsahom sacharidov by sme mali konzumovať skôr ráno alebo doobeda. Po cvičení je efektívnejšie siahnuť skôr po bielkovinách, ktoré dobijú stratenú energiu a navyše pomáhajú ku kvalitnejšej funkcii metabolizmu, tým pádom i k spaľovaniu tukov.

Dochucujeme viac, než je treba a tým pádom vlastne zbytočne narušujeme našu snahu schudnúť . Napriek tomu, že sa snažíme obmedziť tuky a cukry, pri dochucovaní už tak pozorní nie sme. Napríklad siahneme po zdravom a diétnom šaláte, lenže… začneme pridávať samé oriešky, veľa jogurtu plus vločky, viac sušeného ovocia a tým pádom začneme narúšať vyvážený príjem.

polévka

Zanedbávame pitný režim,čo je škodlivé nielen z hľadiska nášho zdravia a potreby každého z nás prijímať tekutiny, ale takisto ide o neefektívny faktor pri chudnutí a znižovaní váhy. Tekutiny nám pomáhajú lepšie tráviť a takisto zhadzovať kilá. Najmä pri snahe schudnúť a diéte by sme mali každé ráno vypiť minimálne 2 až 3 dcl vlažnej vody.

  • Ale pozor, nadmieru sladené nápoje nám pri diéte práve nepomôžu, ide o tkzv. rýchle cukry, ktoré sú prakticky zbytočné.